Filtriraj

  • Kategorije
    24
    2
    10
    2
    0
  • Pakovanje
    0
    0
    0
    0
  • Ukus
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Manufacturers
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Broj porcija u pakovanju
    -
  • Količina proteina po porciji
    -
  • Price
    RSD - RSD
  • Cena po gramu proteina
    -
Soy Pro, 910 g
1.990,00 RSD
Soy Pro, Scitec NutritionScitec Soy Pro protein se dobija iz genetski nemodifikovanog proi..
Syntha Gold, 2270 g
5.700,00 RSD 4.560,00 RSD
Syntha Gold, Ultimate NutritionPreparat Syntha Gold Ultimate Nutrition je visokokvalitetni proteins..
Ultra Loss, 30 g (kesica)
266, Ultra Loss, 30 g (kesica), , 140.00 RSD, Protein, BioTech USA, Proteini..
Ultra Loss, 500 g
1.990,00 RSD
463, Ultra Loss, 500 g, , 1,990.00 RSD, Protein, BioTech USA, Proteini..
Whey Gold, 908 g
2.900,00 RSD
Whey Gold, Ultimate NutritionProteini igraju različite uloge u telu, uključujući popravku ćelija,..
Zero Iso Great, 900 g
3.980,00 RSD
Zero Iso Great, Scitec NutritionNeke kompanije koje se bave suplementima vole  manipulišu sa ..
1.990,00 RSD
5.700,00 RSD 4.560,00 RSD
1.990,00 RSD
2.900,00 RSD
Stranica 33 do 38 od 38 (3 stranica)

Ako se aktivno bavite sportom, vaš organizam doživljava određena opterećenja i brzo troši energiju. Osim toga, ubrzava mu se metabolizam. Da biste povratili snagu morate se hraniti na pravilan i zdrav način. Jasno je da za postizanje dobrih rezultata nije dovoljno samo to, tako da u svoju ishranu treba uključiti i proteine RS.

Šta su proteini?

Proteini su prehrambeni dodatak koji se sintetiše iz mlečne belančevine. Stimuliše rast mišićne mase i ubrzava metabolizam i stoga je široko rasprostranjen među bodibilderima.Whey proteini sadrže belančevine sa minimalnom količinom masti i ugljenih hidrata, čime utiču na smanjenje masnoće u organizmu. Iz tog razloga mnogi sportisti koriste proteine za mršavljenje (naročito žene). Osim toga ovaj dodatak uklanja štetne toksine koji uništavaju mišićno tkivo.

Najvažnije je da whey proteini sadrže dnevnu normu belančevina i brzo se apsorbuju (u poređenju sa mesom, ribom i drugim proteinskim proizvodima). Kao rezultat toga oni ubrzavaju proces oporavka mišića i njihov dalji rast. Rade ono što se od njih traži.

Whey proteini: šta je bolje kupiti?


Pre nego što naručite whey proteine, odlučite o onome što vam je potrebno. Postoje tri glavne vrste:

  1. Proteini iz jaja. Najbolje se apsorbuju. Ako redovno uzimate takav protein možete ubrzati rast mišićne mase, smanjiti nivo holesterola, sprečiti taloženje masnih naslaga na zidovima krvnih sudova. Ovi proteini ne odgovaraju za mršavljenje jer sadrže masti.
  2. Proteini iz surutke. Smatraju se odličnom opcijom za dizače tegova. Sadrže čitav niz aminokiselina koje se brzo apsorbuju u organizmu.
  3. Proteini iz soje. Apsorbuju se sporije od dva prethodna proteina. Sadrže kompletan skup korisnih elemenata: cink, kalijum, vitamine grupe B. Odlični su kao zamena za mesne proizvode.

Takođe whey proteini se razlikuju po brzini kojom se apsorbuju i čine 3 grupe:

  1. Spori. Apsorbuju se za 6-8 sati. Stoga se uzimaju između jela ili uveče. Pogodni su za 2 funkcije – mršavljenje i poboljšanje tonusa mišića.
  2. Brzi. Apsorbuju se za 1 sat. Uzimaju se ujutru ili odmah nakon treninga. Najčešće se koriste među bodibilderima za povećanje mišićne mase.
  3. Kompleksni. Sadrže u svom sastavu i spore, i brze proteine. Kao rezultat toga neki od njih se apsorbuju u prvih 60 minuta dok se ostatak koristi do kraja dana. Oni se uzimaju pre odlaska na spavanje, jer se tokom tog vremena mišići oporavljaju i rastu.

Na osnovu ovih informacija neće biti teško da izaberete dodatak ishrani. Ako nameravate da izgubite nekoliko kilograma, odgovaraće vam spori whey proteini. Ako želite da povećate mišićnu masu, onda izaberite brze ili kompleksne. Jasno je da su cene proteina ovog drugog tipa nešto veće, ali će vaše telo dobijati hranljive materije skoro ceo dan.

Još nešto o cenama. Cena proteina direktno zavisi od proizvođača – što je popularniji brend, to su skuplji. Ali i kvalitet će biti bolji. Ako je budžet za kupovinu hranljivih dodataka ograničen, odaberite proizvode manje popularnih brendova.

Proteini cena

Tip proteina
Minimalna cena
Maksimalna cena
Proteini iz surutke
140 RSD6990 RSD
Kazeini
3000 RSD3380 RSD
Mešavine
140 RSD6880 RSD
Veganski proteini
1590 RSD1930 RSD


Proteini za žene


Treba odmah napomenuti da se proteini ne dele na "muške" i "ženske". Oni sadrže iste belančevine koje se dobijaju iz mesa, ribe i drugih proteinskih proizvoda. Naziv "proteini za žene" je uobičajeni marketinški potez – izumljen da privuče pažnju lepše polovine čovečanstva. U stvari svi dodaci ishrani u ovoj kategoriji su isti.Kada žene mogu uzimati proteine? Najčešće se proteini koriste za:

  • povećanje telesne težine;
  • povećanje mišićne mase;
  • mršavljenje

Kao što vidite ciljevi su isti kao i kod muškaraca. Mada postoje takozvani proteini za mršavljenje. Jasno je da u glavnom žene žele smršati, tako da su ovi dodaci dizajnirani za njih. Ali u ovom slučaju takođe je neophodno smanjiti kaloričnost dnevnih obroka, ukloniti neke proizvode sa spiska i zameniti ih sa proteinskim koktelom. Kao rezultat toga, vi ćete sagoreti masti, a ne mišićnu masu, što se upravo traži u ovom slučaju.

Proteini pre i posle treninga

Whey proteini mogu se uzimati u različitim periodima u toku dana, uključujući i period pre i posle treninga. Ali u ovom slučaju morate izabrati pravi tip dodatka ishrani.

Na primer, pre treninga (2 sata pre početka) možete da napravite koktel od brzog proteina iz surutke. Zašto? U ovom slučaju protein iz surutke za trening pruža organizmu potrebnu količinu aminokiselina i sprečava katabolizam mišića.

Uzimanje ovog dodatka nakon treninga u teretani je takođe izuzetno važno. Nakon napornih vežbi organizam troši puno energije što dovodi do smanjenja koncentracije aminokiselina. Brzo obnavljavanje njihovih rezervi obezbedjuju proteini za teretanu. Da biste obezbedili organizam ugljenim hidratima, možete dodatno uzimati gejnere.Što se tiče uzimanja whey proteina, obično je dovoljno 2-3 puta dnevno po 30-60 grama istovremeno. Detaljnije informacije se uvek mogu naći u uputstvima koja su priložena dodacima ishrani.